WEKO3
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営業行動の選択とその有効性に関する一考察 : 提案型営業と適応型営業から垣間見える動態性分析のための新視点
http://hdl.handle.net/10441/9693
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名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
清宮政宏.pdf (2.6 MB)
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Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
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公開日 | 2012-04-16 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 営業行動の選択とその有効性に関する一考察 : 提案型営業と適応型営業から垣間見える動態性分析のための新視点 | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
著者 |
清宮, 政宏
× 清宮, 政宏 |
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著者(ヨミ) | ||||||
姓名 | セイミヤ, マサヒロ | |||||
著者別名 | ||||||
姓名 | Seimiya, Masahiro | |||||
抄録 | ||||||
内容記述タイプ | Abstract | |||||
内容記述 | Propositional selling and adaptive selling are selling actions. But in business activities, they would not only be chosen and carried out. This report will include analysis of what kinds of selling actions are useful to customers in multiple business situations, based on the viewpoint of multiple selling actions depending on business situations. In order to cover this theme, I will review past studies and analyze business activities performed in companies, and construct an analytical framework and hypotheses for proof studies. |
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引用 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | 彦根論叢, 第391号, pp. 168-181 | |||||
引用 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | The Hikone Ronso, No.391, pp. 168-181 | |||||
書誌情報 |
彦根論叢 号 第391号, p. 168-181, 発行日 2012-03 |
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ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 0387-5989 | |||||
書誌レコードID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AN00207196 | |||||
タイトル(ヨミ) | ||||||
その他のタイトル | エイギョウ コウドウ ノ センタク ト ソノ ユウコウセイ ニ カンスル イチコウサツ テイアンケイ エイギョウ ト テキオウガタ エイギョウ カラ カイマミエル ドウタイセイ ブンセキ ノ タメノ シン シテン | |||||
その他の言語のタイトル | ||||||
その他のタイトル | The Study of Choice and Effectiveness of Selling Actions | |||||
出版者 | ||||||
出版者 | 滋賀大学経済学会 | |||||
資源タイプ | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | Departmental Bulletin Paper |